Cumu sceglie un Countertop

1. Sceglie u countertop di petra di quartz cun un marcatore.

L'impurtante di a petra di quartz in u cabinet hè a finitura, perchè u finitu rapprisenta s'ellu assorbe u culore.L'assorbimentu di u culore di quartz hè un prublema assai fastidiosa, ancu un pocu oliu ùn serà micca sguassatu.Pudete aduprà una penna marcatura per disegnà nantu à a petra di quartz, è ùn assorbe micca u culore se pudete sguassate.

2. Identificà a durezza di a petra di quartz cù un cuteddu d'acciaio.

A durezza hè l'identificazione di a resistenza à l'usura.U metudu simplice hè di utilizà un cuteddu d'acciaio per disegnà, è a chjave ùn pò micca esse usata per l'identificazione.Quandu una petra di quartz pura hè scratched da un cuteddu d'acciaio, solu una marca nera sarà lasciata, perchè un cuteddu d'acciaio ùn pò micca scratch a petra di quartz, ma lasciarà tracce d'azzaru.

3. Test d'alta temperatura.

A petra di quartz hè una resistenza à a temperatura alta per via di e so caratteristiche di u materiale, è ùn si deforma è ùn si rompe à temperature sottu à 300 gradi Celsius.

4. Pour una cucchiara d'acitu biancu nantu à u countertop di petra di quartz.Dopu à 30 seconde, s'ellu ci sò parechje bolle minuscule, hè una petra di quartz finta.Tali countertops sò bassu in prezzu, faciuli d'età, crack, assorbenu u culore, è anu una corta vita di serviziu!


Tempu di post: 24-novembre-2020
Chat in ligna WhatsApp!